Особливості національних кінематографічних шкіл

Франція

Режисери: А. Дуанель, Ж. Л. Годар, Ж. Урі.

Особливості

  • "Нова хвиля": кіно - засіб вираження авторського погляду на світ, а не розважання глядачів; розвиток короткометражного кіно.
  • Ліричні, сатиричні, фарсові комедії.

Італія

Режисери: Ф. Фелліні, Дж. де Санті, В. де Сіка.

Особливості

  • Неореалізм: достовірний показ реального життя, переживань, простої людини.
  • Картини-притчі.

Велика Британія

Режисери: Д. Лін, Т. Річардсон.

Особливості

  • "Вільне кіно" і "молоді розсерджені": протест проти буржуазних цінностей, старого укладу.

Польща

Режисери: А. Вайда, Є. Кавалерович, А. Мунк.

Особливості

  • "Польська школа": осмислення трагічних подій Другої світової війни.
  • "Кіно морального переживання": незадоволення соціалістичними порядками.

Німеччина

Режисери: В. Герцог

Особливості

  • "Молоде німецьке кіно": увага до сучасного життя.

Чехія

Режисери: М. Форман, В. Хітілова.

Особливості

  • "Нова хвиля" (до 1968 р.): практично немає історичних кінострічок, звернення до сучасності.

Японія

Режисери: Я. Одзу, К. Мідзогуті, А. Куросава.

Особливості

  • Відтворення традицій японського театру.
  • Використання європейської класики.
  • "Повсякденний реалізм": життя сучасної японської родини.

Індія

Режисери: династія Капурів.

Особливості

  • Вплив національного мистецтва: головне - не достовірність, а поетичний настрій; у фільмах багато танців і пісень.

США

Режисери: Ф. Коппола, С. Спілберг, Дж. Лукас.

Особливості

  • Сформована система кіножанрів: драма, комедія, фільм жахів, детектив, трилер, мюзикл, вестерн.
  • Звернення до фантастики.
  • Насичення фільмів спецефектами.

 
| Карта сайту |