- Поширення обов'язкової загальної освіти, безкоштовне навчання у державних школах.
- Створення системи освіти від початкових шкіл до вищих навчальних закладів.
- Популярність професійно-технічного навчання (технічного, сільськогосподарського, комерційного).
- Значна увага предметам природно-математичного (математика, біологія, хімія, фізика) та технологічного напрямків.
- Поява нових педагогічних шкіл і методів (вальдорфська педагогіка тощо).
- Виникнення спеціалізації і диференціації освіти.
- Урахування психологічних і вікових особливостей дітей.
- Створення спеціальної системи математичних і хімічних знаків для сліпих.
- Провідні університети - Кембриджський, Оксфордський (Велика Британія), Колумбійський, Гарвардський (США), Лейпцизький, Кельнський (Німеччина), Сорбонна (Франція), Московський Харківський (СРСР).
|